اس پی ال (SPL) چیست؟

اس پی ال (SPL) چیست؟

این صفحات بسیار مقاوم هستند و در برابر حریق و گرما قیمت اس پی ال دچار آسیب نمیشوند. به همین دلیل به عنوان صفحه روی کابینت استفاده میشوند. نفوذناپذیری بینظیر SPL آن را تبدیل به بهترین متریال برای صفحه کابینت آشپزخانه کرده است. جایی که روزانه در معرض انواع لکه و آلودگی و حرارت است. همچنین به قیمت اس پی ال دلیل خاصیت ضد حریق و مقاوم بودن آن دربرابر حرارت غیر مستقیم، میتوانید با خیال راحت ظروف داغ (حرارت غیر مستقیم) را روی آن قرار دهید. هرچند طبق اصول نگهداری از صفحات کابینت برای بالابردن عمر آن بهتر است این کار را نکنید! همانطور که اشاره شد این ورقها طویل، ضد لک، ضد میکروب و نفوذ ناپذیر هستند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای ساخت سینک ظرفشویی و استفاده در سرویسهای بهداشتی به شمار میروند. صفحه SPL بسیار مقاوم و قیمت اس پی ال مستحکم، نارسانا و… است و نصب و نگهداری آن به راحتی انجام میشود. این ویژگی باعث شده است از آن به عنوان دیوارپوش یا دیوار بین کابینتی استفاده شود. به دلیل استحکام بالا، تنوع در طرح و رنگ، طول عمر بالا و… • به خاطر مقاومتش در برابر اسید، در صنعت مانند کانترهای آزمایشگاهی هم کاربرد زیادی دارد. • این صفحات ضد آب هستند و نفوذپذیری آنها نسبت به آب صفر درصد است. • صفحه اس پی قیمت اس پی ال ال (SPL) ضد خش است و در برابر خراش و ساییدگی از خودت مقاومت نشان میدهد. • ورق اس پی ال (SPL) در برابر آتش نیز مقاوم است و در برابر گرما و حریق میتواند مقاومت کند. • صفحات اس پی ال (SPL) مدرن، بسیار مستحکم هستند و به راحتی دچار شکستگی نمیشوند. صفحه اسپیال به قدری مقاوم است که میتواند در برابر ۲۲ نوع اسید مختلف مقاومت کند و قیمت اس پی ال دچار آسیب نشود.

چه گیتاری برای شروع مناسب است؟ جواب این سوال بسیار ساده است. هر گیتاری که به لحاظ فنی سالم باشد. شما دقیقا برای شروع یادگیری در هر سبکی فقط احتیاج به یک ساز مبتدی با شرایط فنی سالم دارید. باید به این نکته توجه کنید دسته ساز قیمت اس پی ال کاملا سالم باشد تا برای اجرای نتها صدای تیون شده ای داشته باشید. برای خرید یک گیتار مبتدی چقدر باید هزینه کرد؟ گیتارهای استیودنت یا به عبارتی سازهایی که برای شروع مناسب هستند قیمت تقریبی بین 150 تا 450 دلار دارند و اکثر در کشورهای چین و اندونزی تولید میشوند. سعی قیمت اس پی ال کنید از برندهای معروف موجود در بازار خریداری کنید. برندهای نامعتبر سازهایی با ساخت و کیفیت پایین و با قیمت معادل برندهای معروف به بازار عرضه میکنند. چه نوع گیتاری برای من مناسب هست؟ باید به این نکته توجه داشته باشید. گیتار یکی از متنوعترین سازها در دنیای موسیقی میباشد. چوب بکار رفته در بدنه و دسته همچنین تنوع در ساخت این ساز بسیار متفاوت میباشد.

مهمترین نکته قیمت اس پی ال در خرید گیتار به سبک مورد علاقه شما باز میگردد. شاید برای بلوز یک تله کستر یا استروکستر ارزان قیمت جوابگوی تمرینات شما باشد اما اگر به سبکهای هوی قیمت اس پی ال تر مثل هارد راک یا متال علاقه مندید انتخاب یک گیتار مدرن از برندهای آیبانز، ال تی دی مناسبتر باشد. معروفترین برندهای گیتار الکتریک کدامند؟ کمپانیهای بزرگی این ساز را در سطوح مختلف تولید میکنند. اگر تازه کار هستید برندهایی همچون آیبانز ،یاماها و اسکوایر یکی از معروفترین سازندههای این ساز در دنیا میباشند. این کمپانیهای بزرگ مدلهای متنوعی برای هنرجویان تازه کار طراحی و تولید کرده اند. همچنین اگر به دنبال گیتاری در سطح بالاتر هستید برندهایی همانند فندر، آیبانز(پرستیژ)، ای اس پی، پی آر اس و … میتوانند جوابگوی نیاز شما باشند. همراه با این ساز چه تجهیزاتی باید خریداری کرد؟ نحوه تولید صدا در این ساز کمی متفاوتتر نسبت به گیتارهای آکوستیک میباشد. در این ساز ارتعاش سیمها به پیکاپها منتقل شده و در آخر در امپلی فایر تقویت میشود. برای شروع به غیر از خود ساز شما به یک امپلی فایر مخصوص گیتار و یک کابل جهت اتصال ساز به امپلی فایر احتیاج دارید.

صفحه SPL که در سالهای اخیر مورد توجه طراحان دکوراسیون و کابینت کاران و قرار گرفته است یکی از جدید ترین متریالی است که به عنوان پنل در انواع سطوح مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی صفحات اس پی ال به صورت سفارشی در فروشگاه اینترنتی آویژه پلاس بزرگترین عرضه کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه و دکوراسیون به فروش می رسد. برای سفارش، قیمت صفحه مارمونایت و خرید این محصولات با کارشناسان بخش دکوراسیون و یراق آلات آویژه پلاس تماس بگیرید. صفحه SPl چیست ؟ SPL مخفف سه کلمه ی Synchronized Pressured Laminate است که تحت دما و فشار بالا و با برزوترین تکنولوژی ها تولید میشود. SPL یک متریال جدید است که با داشتن مزیت های بسیار زیاد در انواع مکان ها قیمت اس پی ال مورد استفاده قرار میگیرد. این متریال برای اولین بار توسط استودیوی طراحی Laviani طراحی و در نمایشگاه Xylexpo میلان در سال 2016 رونمایی شد و پس از آن نیز در ایران توسط فروشگاه آویژه به فروش میرسد . اما واژه سینکورنایز که در نام این محصول پیداست به معنی هماهنگی و منطبق شده می باشد که منظور از آن هماهنگی طرح ها و برجستگی های روی SPL است که با فینیش بسیار سطح بالایی تولید میشود. ضخامت صفحه ایتالیایی اس پی ال از صفحه SPL نیز 12 میلی متر بوده و در طراحی و ساخت این سری از محصولات SPL از سطح کره ماه الهام گرفته شده است که به آن فینیش MOON گفته میشود .

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published.